F.A.Q

Ofte stilte spørsmål

Hvordan opprette abonnement?
  1. Velg abonnement og klikk «bestill».
  2. Du vil bli videreført til Superinvite som er vår samarbeidspartner og betalingsløsning.
  3. Følg videre instruksjoner.
Hvordan endre abonnement?
  1. Du må først si opp gjeldende abonnement. Se beskrivelse av fremgangsmåte under «Si opp abonnement».
  2. Opprett nytt abonnement for ønsket avtale. Se beskrivelse av fremgangsmåte under «Hvordan opprette abonnement».
Si opp abonnement?

Følg stegene under for å si opp ditt abonnement:

 

  1. Send mail til support@barnefotball.no og gi beskjed om at du ønsker å avslutte ditt abonnement.
  2. Logg deg inn på brukerprofilen din på betalingsløsningen Superinvite.
  3. Her kan du enkelt avbestille ditt abonnement.
Finner du ikke svar på det lurer på?

Send mail til support@barnefotball.no, og vi skal forsøke å svare deg etter beste evne. Mailen er kun betjent på ukedager.

Glemt passord?

Klikk på ”Min bruker”-symbolet oppe til høyre, og deretter på "Glemt passord". Fyll inn din e-postadresse i feltet. Ditt gamle passord blir nå automatisk deaktivert/slettet. Du vil motta en e-post med en lenke for å lage ett nytt passord.

Kan min klubb motta faktura?

Betaling med faktura er kun tilgjengelig ved tegning av årlig Klubb eller årlig Klubb premium abonnement. Det gis 14 dagers betalingsfrist ved faktura. ‍

 

Send mail til support@barnefotball.no med følgende informasjon:

  • Navn på klubb:
  • Organisasjonsnummer:
  • Klubbens adresse:
  • Klubbens mailadresse:
  • Navn på bestiller:
  • Mailadresse på bestiller:
  • Mailadresse for medlemskap/abonnement:
  • Type abonnement: